Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля радиатора на 155 1.8 8в

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сваля радиатора на 155 1.8 8в

    Моля помогнете колеги,че мисля да го сваля,за да го изчистя на пароструйка,защото колата ми загрява повечко.Случва ми се стрелката на температурата да стига до делението преди 130.
    А пък ми се струва,че и венилатора не ми работи!
    AR 155 1.8 8v '94

  • #2
    радиатора излиза доста трудно.първо сваляш перката.решетката отпред с емблемата.оттам се развиват два болта бронята се развива само отпред.ако имаш климатик.между двата радиатора пак има болтове и накрая внимателно се изважда защото може да се усучи радиатора абе бая работа си е :P
    155 1.7 94 g.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от koko155
      радиатора излиза доста трудно.първо сваляш перката.решетката отпред с емблемата.оттам се развиват два болта бронята се развива само отпред.ако имаш климатик.между двата радиатора пак има болтове и накрая внимателно се изважда защото може да се усучи радиатора абе бая работа си е :P
      Така, но ако колата е с климатик и до сега никога не е свалян радиатора ще трябва да ги свалиш заедно с този на климата и чак тогава да ги "отцепиш"

      В случая на колегата "... достига почти 130 градуса ...." не става въпрос за замърсени радиатори, а за неработеща перка, май

      При замърсен радиатор държи няколко градуса по-топло, но не достига 130

      Радиатора може да се почисти и с препарат, когато колата е студена и обилно да се "издуха" с водо или пароструйка
      sigpic

      Comment


      • #4
        И с пароструйката внимателно и отдалече за да не търсиш нови радиатори !
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #5
          не е точно така аз моя си го свалих без да махам този на климатика само дето между двата радиатора има 6 болта дето ми изкараха нервите :P
          155 1.7 94 g.

          Comment


          • #6
            аз си махнах предната броня и всичко си се развиа елементарно
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              Благодаря на всички за отговорите Аз свалих решетката с емблемата и го напръсках с водоструйка,прилично се изчисти,но ефектът е никакъв Явно сте прави,че проблема идва от вентилатора,а и един майстор ми каза,чесъпротивлението му е за смяна щото било променило стойности.Ще гледам да го сменя тези дни.Добре,че я карам на къси разстояния и не загрява много.
              AR 155 1.8 8v '94

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от koko155
                не е точно така аз моя си го свалих без да махам този на климатика само дето между двата радиатора има 6 болта дето ми изкараха нервите :P
                Е това е другият начин, но става по-сложно
                Важното е след това да не се монтират винчетата между двата радиатора, за да може следващият път да го свалиш на закуска
                sigpic

                Comment


                • #9
                  така е аз не ги монтирах защото не ми остана нервна система но дано няма друг път
                  155 1.7 94 g.

                  Comment

                  Working...
                  X